W związku z nowelizacją Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że nasz serwis internetowy wykorzystuje pliki cookie.
Jesteś tutaj: Santander » Lokaty » Lokata Direct Premium
wiodaca lokaty direct premium

Idealna propozycja dla tych, którzy nie lubią rozstawać się ze swoimi odsetkami.

  • lokata rentierska - dogodny okres lokaty od 1 roku do 10 lat
  • stały dochód z odsetek wypłacanych co 3, 6 lub 12 miesięcy na wskazany przez Klienta rachunek rozliczeniowy
  • oprocentowanie: stałe w okresach odsetkowych, oparte o stawki WIBID
  • transakcje bezgotówkowe
  • minimalny wkład 20 000 zł
  • pełna obsługa przez Centrum Telefoniczne i w wybranych oddziałach Banku


Chcesz wieść życie rentiera?
Zadzwoń: 801 601 801 lub 71 358 21 60



Regulamin lokaty Direct Premium nie przewiduje:

  • dopłat do lokaty
  • kapitalizacji odsetek
  • częściowej wypłaty kapitału


Szukasz sposobu na szybkie pomnożenie swoich pieniędzy?
Zadzwoń: 801 601 801 lub 71 358 21 60



Nasi konsultanci w Centrum Telefonicznym pomogą Ci w łatwy sposób założyć lokatę, udzielą wszelkich informacji związanych z jej obsługą oraz z regulaminem i aktualnym oprocentowaniem.

Przebieg transakcji

Krok 1: telefon lub wizyta w Oddziale
Prosimy zadzwonić pod numer Centrum Telefonicznego 801 601 801 lub (71) 358 21 60 lub udać się do oddziałów Banku podanych poniżej.

SIEDLCE, ul. Piłsudskiego 66/1
Godziny otwarcia:
pon-pt: 9:00 - 17:00
kasa: 9:30 - 16:30
WARSZAWA, Toeplitza 2
Godziny otwarcia:
pon-pt: 9:00 - 17:00
kasa: 9:30 - 16:30

Przedstawiciel Santander Consumer Bank poprosi Państwa o podanie:

  • imienia i nazwiska,
  • numeru dokumentu tożsamości oraz numeru PESEL,
  • adresu zamieszkania oraz adresu korespondencyjnego,
  • numeru telefonu,
  • deklarowanej kwoty lokaty,
  • i okresu, na jaki ma być złożona lokata.

Krok 2: przesyłka
W oparciu o Państwa deklarację założymy rachunek oraz przygotujemy i wyślemy Państwu specjalny pakiet zawierający m.in. umowę lokaty. Otrzymaną umowę lokaty należy podpisać. Kopię prosimy odesłać do Santander Consumer Bank w załączonej kopercie zwrotnej.

Krok 3: przelew
W banku, który prowadzi Państwa rachunek bieżący (np. ROR), należy złożyć dyspozycję przelewu na Państwa rachunek w Santander Consumer Bank (numer rachunku znajdą Państwo na umowie).

Jeśli chcą Państwo aby lokata została założona szybciej, mogą Państwo dokonać przelewu bezpośrednio po złożeniu deklaracji telefonicznej na rachunek wskazany przez pracownika Santander Consumer Banku. W takim przypadku umowa zostanie przygotowana i przesłana na Państwa adres po wpłynięciu środków na rachunek Banku. Potwierdzenie założenia lokaty wraz z podanym dokładnie terminem zapadalności wyślemy następnego dnia od wpływu na nasz rachunek kwoty lokaty i otrzymania przez nas podpisanego egzemplarza Państwa umowy.

pp rc ban zaloz lokate