97%
potwierdza, że dotrzymujemy obietnic i można na nas polegać
97%
uważa, że mamy proste procedury i można szybko i łatwo dostać kredyt
89%
jest zdania, że jesteśmy najlepszym wyborem dla tych, którzy planują wziąć kredyt
Źródło: Według niezależnego badania zrealizowanego w dn. 18.05-05.06.2022 przez Experience Institute w ramach programu certyfikującego "Firma Przyjazna Klientowi" na reprezentatywnej próbie klientów Santander Consumer Banku (n=1002).
1 Dla kredytu gotówkowego oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, wyliczenia na podstawie przykładu reprezentatywnego na dzień 12.07.2022 r. ustalonego zgodnie z ustawą o kredycie konsumenckim są następujące: stała stopa oprocentowania kredytu: 20,00% , całkowity koszt kredytu: 4 656,33 zł obejmuje: prowizję: 1 554,28 zł, odsetki: 3 091,06 zł, opłatę za wypłatę gotówki w kasie oddziału Banku: 10,99zł. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) 40,23%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów): 7 582,92 zł; czas obowiązywania umowy: 36 miesięcy; całkowita kwota do zapłaty: 12 239,25 zł; wysokość 35 miesięcznych równych rat 339,98 zł, ostatnia rata w wysokości 339,95 zł. W przypadku skorzystania przez konsumenta z usługi dodatkowej PUB, do wysokości raty kredytu doliczana jest opłata w kwocie 11,99 zł.
Decyzja o warunkach i przyznaniu kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta, zostanie podjęta przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu. Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.