Infolinia: 195 00**

Specjalista ds. Analiz
Miejsce pracy: Wrocław
nr ref.: SDA_CRM/09/WRO/2018

Zadania:

  • Analiza danych z obszaru CRM (m.in. budowa wiedzy o Kliencie, rozpoznanie preferencji zakupowych i formy kontaktu Klienta z Bankiem, analiza wpływu działań marketingowych i sprzedażowych na cykl życia Klienta).
  • Opracowywanie wniosków i rekomendacji w oparciu o przygotowane analizy.
  • Budowa i utrzymanie modeli statystycznych wspierających działania CRM (m.in. response rate, churn, missell).
  • Projektowanie, automatyzacja i rozwój raportów z obszaru CRM i sprzedaży produktów Banku.
  • Rozwój technik i narzędzi analitycznego CRM.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Wyższego wykształcenia (preferowane matematyczne, informatyczne, finansowe).
  • Zaawansowanej praktycznej znajomości języka SQL.
  • Praktycznej znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel z VBA.
  • Praktycznej znajomości technik analizy danych i modelowania statystycznego.
  • Doświadczenia w pracy na narzędziach statystycznych (preferowany R lub SPSS).
  • Mile widziana znajomość narzędzi BI.
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy z Big Data i znajomość algorytmów AI.
  • Zdolności analitycznego myślenia, drążenia danych w celu rozpoznania i wyjaśnienia analizowanych procesów i zjawisk, czytelnego przedstawiania wyników analizy.
  • Znajomości języka angielskiego.

Oferujemy:

Zatrudnienie na umowie o pracę. Zdobywanie nowych doświadczeń i rozwój zawodowy w międzynarodowej grupie finansowej, dużą samodzielność działania, wynagrodzenie adekwatne do uzyskiwanych wyników.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej list motywacyjny i CV do dnia 30.09.2018 rwyłącznie za pomocą platformy eRecruiter.

 

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji