Infolinia: 195 00**

Młodszy Specjalista ds. Systemów IT (Service Desk)
Miejsce pracy: Wrocław
nr ref.: HDIT/03/WRO/2019

Zadania:

  • przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników usług IT, drogą telefoniczną, e-mailową oraz bezpośrednio w
    narzędziu ITSM;
  • rejestracja i procesowanie zgłoszeń w narzędziu do zarządzania zgłoszeniami
    (ManageEngine ServiceDesk Plus, BMC Remedy, LANDESK Service Desk);
  • rozwiązywanie i koordynacja obsługi zgłoszonych incydentów;
  • informowanie użytkowników o postępach realizacji zgłoszeń;
  • zdalne wsparcie techniczne stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych w zakresie:

- instalacji oprogramowania/sterowników,

- diagnozowania i rozwiązywania problemów z konfiguracją,

  • prowadzenie dokumentacji, tworzenie instrukcji, uzupełnianie bazy wiedzy w zakresie obsługiwanego   
    obszaru;
  • rozwiązywanie zagadnień związanych z oprogramowaniem na stacjach roboczych.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego (preferowany profil informatyczny),
  • bardzo dobrej znajomości systemu operacyjnego MS Windows 7 oraz typowych przeglądarek internetowych (IE, FireFox, Chrome),
  • umiejętności konfiguracji urządzeń peryferyjnych w systemach MS Windows 7 oraz rozwiązywania związanych z nimi problemów,
  • umiejętności pracy w zespole, komunikatywności,
  • umiejętności pracy w środowisku sieciowym (domena MS Windows 2003),
  • umiejętności pracy z aplikacjami rodziny MS Office oraz ich konfiguracji,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z użytkownikami, sporządzanie opisów zgłoszonych przez nich zleceń oraz czytanie dokumentacji technicznej,
  • szybkiego przyswajania nowych informacji,
  • odporności na stres,
  • dyspozycyjności (praca zmianowa),
  • Znajomość/Certyfikat ITIL v.3 Foundation mile widziana/y,
  • Znajomość SQL i VBA będą dodatkowym atutem.
  • wykształcenia minimum średniego (preferowany profil informatyczny),
  • bardzo dobrej znajomości systemu operacyjnego MS Windows 7 oraz typowych przeglądarek internetowych (IE, FireFox, Chrome),
  • umiejętności konfiguracji urządzeń peryferyjnych w systemach MS Windows 7 oraz rozwiązywania związanych z nimi problemów,
  • umiejętności pracy w zespole, komunikatywności,
  • umiejętności pracy w środowisku sieciowym (domena MS Windows 2003),
  • umiejętności pracy z aplikacjami rodziny MS Office oraz ich konfiguracji,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację z użytkownikami, sporządzanie opisów zgłoszonych przez nich zleceń oraz czytanie dokumentacji technicznej,
  • szybkiego przyswajania nowych informacji,
  • odporności na stres,
  • dyspozycyjności (praca zmianowa),
  • Znajomość/Certyfikat ITIL v.3 Foundation mile widziana/y,
  • Znajomość SQL i VBA będą dodatkowym atutem.

Oferujemy:

Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, zdobywanie nowych doświadczeń i rozwój zawodowy w międzynarodowej korporacji finansowej, pracę w dynamicznym zespole, samodzielność działania. Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (prywatną opiekę medyczną dla całej rodziny, karta MultiSport i inne), kwartalny system premiowy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej list motywacyjny i CV do dnia 31.03.2019 rwyłącznie za pomocą platformy eRecruiter.

 

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji