Infolinia: 195 00**

Koordynator ds. kontroli, rozliczeń i obsługi Podmiotów Windykacyjnych
Miejsce pracy: Wrocław
nr ref.: KKROPW/11/WRO/2019

Zadania:

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie współpracy z Podmiotami Windykacyjnymi, w szczególności w zakresie:

  • standardów obsługi klienta i monitorowania wskaźników jakości obsługi zleceń,
  • wymiany danych pomiędzy Bankiem i Podmiotami Windykacyjnymi,
  • nadzorowania procesu rozliczeń prowizji dla Podmiotów Windykacyjnych,
  • raportowania oraz oceny działań podjętych przez Podmioty Windykacyjne,
  • wdrażania nowych inicjatyw, konkursów i zmian w procesach obsługi zleceń.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • bardzo dobrej znajomości MS Excel,
  • samodzielności w dążeniu do realizacji celów,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • komunikatywności,
  • umiejętności budowania relacji z innymi.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w przyjaznym i ambitnym zespole,
  • dużą samodzielność działania,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • możliwość rozwoju w międzynarodowej korporacji finansowej,
  • możliwości rozwojowe w różnych projektach wewnętrznych,
  • pakiet socjalny (m.in.: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do wypoczynku, ubezpieczenie na życie, wyjazdy weekendowe, akcje prozdrowotne).

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej list motywacyjny i CV do dnia 06.12.2019 rwyłącznie za pomocą platformy eRecruiter.

 

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji