Infolinia: 195 00**

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
nr ref.: KTOK/WRO/2018

Zadania:

  • telefoniczna obsługa Klientów, udzielanie informacji na temat bieżącej oferty produktowej;
  • dbanie o wysoką jakość obsługi, wpływ na tworzenie pozytywnego wizerunku banku.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia co najmniej średniego;
  • łatwości nawiązywania kontaktu i umiejętności budowania relacji z Klientami;
  • podstawowej obsługi komputera;
  • dyspozycyjności (gotowość do pracy zmianowej).

Oferujemy:

  • umowę o prace od pierwszego dnia zatrudnienia (również w trakcie szkolenia);
  • gwarantowane wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy;
  • profesjonalne szkolenia oraz wsparcie w okresie wdrożenia;
  • możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy, udział w różnorodnych projektach, konkursach z nagrodami;
  • pracę w biurze zapewniającym komfortowe warunki pracy;
  • benefity- prywatna opieka medyczna, dofinasowanie do karty Multisport, imprezy integracyjne, prezenty świąteczne, dofinasowanie do kolonii dla dzieci oraz wycieczek dla pracowników.

Masz pytania? Zadzwoń do nas: 71 358 2189**.

Nasz telefon rekrutacyjny jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 – 15:00.

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojej aplikacji za pomocą przycisku „Aplikuj”

 

 

 

Santander Consumer Bank SA zastrzega sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. Jeżeli będziemy zainteresowani Pani/Pana kandydaturą skontaktujemy się w ciągu 30 dni kalendarzowych od momentu otrzymania Pani/Pana aplikacji. Po tym czasie nie będziemy przetwarzać jej do celów przyszłych rekrutacji. 

 

 

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji