Infolinia: 195 00**

Change Manager
Miejsce pracy: Wrocław
nr ref.: CM/11/WRO/2018

Zadania:

  • sprawna, skuteczna i terminowa realizacja powierzonych projektów optymalizacyjnych w Banku przy

zachowaniu wysokiej jakości i zgodności ze standardami obowiązującymi w Santander Consumer Bank;

  • identyfikacja obszarów do potencjalnej optymalizacji procesowej w organizacji;
  • uzgadnianie potrzeb użytkowników odnośnie zmian oraz koordynację ich wdrożenia;
  • współpraca z jednostkami biznesowymi, dostawcą aplikacji oraz IT w zakresie utrzymania aplikacji;
  • monitorowanie i prowadzenie prac optymalizacyjnych w kilku obszarach działalności Banku;
  • inicjowanie zmian w procesach biznesowych 
  • koordynacja przygotowywania zmian  biznesowych w procesach operacyjnych  i systemach informatycznych i ich realizacji; 
  • analiza wpływu wnioskowanych zmian na procesy funkcjonujące w Banku;
  • analiza przychodów/kosztów wynikających ze zmian w procesach operacyjnych; 
  • modelowanie efektywnych procesów operacyjnych  i systemów;
  • wskazywanie metodyk do budowania modeli oceny efektywności procesów operacyjnych;
  • przygotowanie i realizacja harmonogramów dla zmian operacyjnych;
  • zarządzanie wskazanymi portfelami zmian operacyjnych w Banku;
  • zarządzanie zespołami projektowymi w ramach zmian optymalizacyjnych;
  • weryfikacja i kontrola efektów wdrożonych zmian operacyjnych  w Banku; 
  • koordynacja zmian z dostawcami zewnętrznymi i jednostkami bankowymi dla procesów operacyjnych.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku ( minimum 2 lata);
  • wysokich umiejętności komunikacyjnych i efektywnego zarządzania zespołem procesowym/ projektowym;
  • umiejętności negocjacyjnych;
  • samodzielności, dokładności i dbania o wysoką jakość wykonywanej pracy;
  • umiejętności planowania krótko i długoterminowego;
  • asertywności i odporności na pracę pod presją czasu;
  • znajomości języka angielskiego (min. B1);
  • wykształcenia wyższego;
  • bardzo dobrej znajomości Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) oraz Microsoft Project;
  • znajomość zagadnień związanych z Lean / Six Sigma/ Kaizen / Zarządzaniem Zmianą;
  • znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem procesami i jakością danych;
  • doświadczenia w projektowaniu, budowie i analizie procesów oraz narzędzi wspierających procesy operacyjne;
  • znajomość metodyk Agile / Scrum / Design Thinking będzie dodatkowym atutem;
  • znajomość metodyk Prince2 / PMI będzie dodatkowym atutem;

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę na zastępstwo;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • zdobywanie nowych doświadczeń i rozwój zawodowy w międzynarodowej korporacji finansowej;
  • pracę w dynamicznym zespole;
  • udział w strategicznych dla Banku projektach;
  • samodzielność działania.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty zawierającej list motywacyjny i CV do dnia 6.12.2018 rwyłącznie za pomocą platformy eRecruiter.

 

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji