Santander Consumer Bank pomaga odzyskać pieniądze od upadających biur podróży
18 lipca 2012
Posiadacze kart Visa i MasterCard, którzy zapłacili za wyjazd wakacyjny kartami Santander Consumer Banku nie muszą martwić się o zwrot pieniędzy w przypadku niezrealizowania wyjazdu przez upadające biuro. Wystarczy złożyć reklamację charge back, na podstawie której Bank zajmie się odzyskaniem pieniędzy wpłaconych do biura podróży. Czas rozpatrywania reklamacji wynosi 45 dni, jednak pieniądze zostaną wypłacone klientowi już po upływie około tygodnia od przyjęcia reklamacji.
Dokumenty niezbędne do złożenia reklamacji:
Dokumenty niezbędne do złożenia reklamacji:
- Szczegóły transakcji oraz potwierdzenie zapłaty kartą;
- Dokument potwierdzający próbę kontaktu z usługodawcą w sprawie odzyskania kwoty (np. wysłana wiadomość e-mail i oświadczenie o braku odpowiedzi);
- Dodatkową dokumentację związaną z transakcją (jeśli występuje).