Santander Consumer Bank wprowadza kartę kredytową

01 lutego 2007

Karta kredytowa uzupełnia reprezentowany przez bank profil consumer finance. Santander Consumer Bank jest liderem na rynku kredytowania samochodów, zajmuje piąte miejsce wśród kredytodawców hipotecznych pod względem liczby podpisywanych umów. W 2005 r. bank wdrożył kredyty gotówkowe, teraz ofertę dopełnia karta kredytowa.

Karta kredytowa od 1 grudnia była oferowana najlepszym klientom banku, do końca stycznia z oferty skorzystało kilkuset kredytobiorców Santander Consumer Banku.

Mirosław Bieszki, Prezes Zarządu
Karta kredytowa jest naturalnym kierunkiem rozwoju Santander Consumer Banku. Umożliwia nam jeszcze bardziej kompleksową odpowiedź na finansowe potrzeby klientów indywidualnych. Jej wprowadzenie jest zgodne ze strategią naszego inwestora Santander Consumer Finance, europejskiego ramienia Grupy Santander – lidera w kredytach detalicznych w Europie. Podczas powstawania nowego produktu czerpaliśmy z doświadczeń  Hiszpanii oraz krajów Ameryki Łacińskiej i Meksyku, gdzie ekspansja kart była najbardziej spektakularna.

Krystian Kulczycki, Członek Zarządu Santander Consumer Banku
Główną ideą towarzyszącą powstawaniu produktu była dostępność, czyli w praktyce możliwość niepłacenia za wydanie, utrzymanie, wznawianie oraz uruchomienie kredytu. Szczególną uwagę poświęciliśmy też bezpieczeństwu - karta wyposażona w mikroprocesor oraz akceptację transakcji kodem PIN reprezentuje najwyższy poziom bezpieczeństwa na rynku, istnieje też możliwość korzystania i dobierania pakietów ubezpieczeń. Karta kredytowa  Santander Consumer Banku jest ogólnie dostępna, dla najlepszych klientów banku jest to oferta szczególnie atrakcyjna. Dzięki niej otrzymają dodatkowe środki po bardzo korzystnej cenie – np. na zakupy do domu przy kredycie hipotecznym, czy serwisowe przy samochodowym. Praktycznie bezpłatna karta kredytowa staje się dodatkową wartością dla osób, które decydują się na korzystanie z naszych kredytów.

Produkt
Karta Santander Consumer Banku jest wydawana bezpłatnie. Bank nie pobiera również opłaty rocznej za kartę w pierwszym roku, jeśli w ciągu 3 miesięcy od jej wydania klient rozliczy 3 transakcje bezgotówkowe. Co więcej karta będzie bezpłatnie wznawiana już przy średnich płatnościach kartą w wysokości od 250 zł miesięcznie  (3000 zł w pierwszym roku) – karta Standard płaska i od 500 zł miesięcznie (6000 zł w roku) – karta Silver wypukła.

Uruchomienie kredytu jest bezprowizyjne. Maksymalny limit kredytowy na karcie wynosi
10 tys. zł, okres bezodsetkowy (grace period) 54 dni, a oprocentowanie od 17,5 proc.  Dostęp do odnawialnego limitu kredytowego będą posiadały osoby przy dochodach od 750 zł – karta Standard płaska i 1000 zł – karta Silver wypukła. Bank umożliwia wybór najdogodniejszego dla klienta cyklu rozliczeniowego (3 opcje). Możliwe jest wyrobienie dodatkowych kart dla dwóch osób. Funkcjonalność karty w najbliższym czasie będzie nadal rozbudowywana.

Wybrani klienci banku mogą korzystać z procedury uproszczonej przy wydawaniu karty. Karta jest wyposażona w mikroprocesor, co gwarantuje najwyższy standard bezpieczeństwa. Transakcje są akceptowane numerem PIN. Do karty oferowane są ochronne pakiety ubezpieczeniowe, m.in. ubezpieczenie od utraty pracy, na życie i kosztów hospitalizacji.

Wizerunek karty symbolizuje zakupy – również międzynarodowe. Transakcje bezgotówkowe  są bezprowizyjne także za granicą, można ich również  dokonywać w Internecie. Klienci mają do dyspozycji sieć blisko 7 800 bankomatów dostępnych w całej Polsce oraz blisko 160 000 placówek akceptujących płatności kartami MasterCard.

Pierwsi posiadacze karty Santander Consumer Banku należący do najlepszych klientów banku korzystają z promocji „Korzyści znajdziesz po drodze”. Osoby, które do końca lutego 2007 r. zrealizują operacje bezgotówkowe na łączną kwotę co najmniej 3 000 zł, otrzymają bonus w wysokości 5% (nie więcej niż 150 zł) na wszystkie wykonane w tym czasie transakcje na stacjach benzynowych na całym świecie.

Informacje szczegółowe:

  • typ karty: Karta Silver Santander Consumer Bank - MasterCard Embossed (wypukła) oraz Karta Standard Santander Consumer Bank - MasterCard Unembossed (płaska)
  • odnawialny limit kredytowy: min 1 000 PLN – max 10 000 PLN (w zależności od typu karty)
  • grace period 54 dni
  • maksymalnie uproszczona procedura kredytowa - decyzja kredytowa w tym samym dniu
  • wymagana spłata minimalna 5% salda zadłużenia, min 50 PLN
  • możliwość dokonywania płatności w internecie
  • brak opłaty za wydanie i wznowienie
  • 0 zł opłaty rocznej za kartę główną w pierwszym roku* i w kolejnych latach **
  • oprocentowanie kredytu: od 17,50% do 21,5% dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w zależności od typu karty
  • bezprowizyjne transakcje bezgotówkowe, także za granicą
  • wyposażona w mikroprocesor – reprezentuje najwyższy standard bezpieczeństwa na rynku
  • możliwość korzystania z szerokiego pakietu ubezpieczeń - poza standardową ochroną ubezpieczenia na życie i bezpieczeństwa użytkowanie kart kredytowych, na szczególna uwagę zasługuje oferta pakietu ubezpieczeń od ryzyk utraty pracy albo hospitalizacji, czasowej niezdolności do pracy, kradzieży lub zniszczenia towarów zakupionych kartą.
    Karty Silver SCB wyróżnia dodatkowo bogaty wachlarz ubezpieczeń turystycznych
    - z wysokimi sumami ubezpieczenia (koszty leczenia + assistance SU = 75 tys. PLN, NNW SU = 20 tys. PLN, OC SU = 50 tys. PLN)
  • dodatkowe usługi: bezpłatna zmiana numeru PIN w bankomacie, bezpłatne sporządzenie miniwyciągu oraz bezpłatne sprawdzenie salda w bankomatach BZWBK24, całodobowa obsługa klienta
  • umożliwia wybór najdogodniejszego cyklu rozliczeniowego (3 opcje)
  • 2 karty dodatkowe dla wskazanych osób.


* w przypadku braku 3 transakcji bezgotówkowych w ciągu 3 miesięcy od wydania karty opłata roczna wynosi od 45 do 60 zł(w zależności od typu karty).
** w przypadku braku transakcji bezgotówkowych na kwotę minimalną 3 000 zł – karta Standard lub 6 000 zł – karta Silver w pierwszym roku opłata roczna wyniesieod 45 zł do 60 zł (w zależności od typu karty)

Najnowsze na blogu

Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej
O korzystaniu z sieci i zakupach online Polaków – przeczytaj nasz najnowszy raport!
16 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Polacy lubią korzystać z internetu zarówno w celach rozrywkowych, jak i konsumpcyjnych. Potwierdzają to choćby dane CBOS, według których aż 47 proc. Polaków w zasadzie przez cały czas jest online, na...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank: Połowa Polaków najwięcej wolnego czasu poświęca na media społecznościowe
15 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Prawie 50 proc. z nas najwięcej wolnego czasu w sieci spędza na korzystaniu z mediów społecznościowych – wynika z naszego najnowszego raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci”. Najczęściej...
Czytaj więcej

YouTube